torstai 14. toukokuuta 2015

Sidontaharjoitusnukke eli kantoliinanukke - mikä se on jo mihin sitä tarvitaan?


Sidontaharjoitusnukke on nukke, jota voi käyttää harjoiteltaessa ja opastettaessa kantovälineiden käyttöä. Kantoliinanukke on painavampi kuin tavalliset vauvanuket, nuket painavat noin vastasyntyneen verran (3 kg).  Nukke tuntuu painavammalta kuin vastaavan kokoinen vauva, koska oikea vauva kannattelee itseään. Usein kantoliinanukeilla on liikkuvat levynivelet, jolloin nuken jalat ja kädet asettuvat hyvään asentoon niiden ollessa kantovälineen kyydissä. Sidontaharjoitusnukke on siis lähempänä oikeaa vauvaa kuin lelukaupassa myytävät nuket tai pehmolelut. Sidontaharjoitusnukkeja saa eri kokoisina ja erilaisilla ominaisuuksilla. On esimerkiksi olemassa nukkeja, jotka sopivat kantovälinekäytön lisäksi imetysohjaukseen.



Kolme syytä hankkia kantoliinanukke

  1. Tukihenkilön apuväline
Kantoliinanukke auttaa tukihenkilöä esittelemään kantovälineiden käyttöä ja hyvää kantoasentoa. Sidontaa voi tehdä samaan aikaa opastettavan kanssa, jolloin yksityiskohtien näyttäminen on helppoa.
  1. Mahdollisuus harjoitella ilman vauvaa
Monesti kantovälineen käyttö esimmäistä kertaa on helpointa ja tehokkainta tehdä ilman vauvaa. Kantoliinanuken kanssa voi harjoitella kantoliinasidontojen liikeratoja ja liinan käsittelyä ilman, että tarvitsee huolehtia vauvan viihtyvyydestä ja voi keskittyä uuden oppimiseen. Voi kokeilla rengasliina kiristelyä tai kantorepun sopivia säätöjä. Ei haittaa vaikka opastettavan vauva sattuisi nukkumaan sovittuna opastusaikana. Nukke antaa esikoistaan odottavalle mahdollisuuden testata kantovälineitä etukäteen aidon tuntuisesti.
  1. Selkäsidonnat
Kantoliinanukke antaa mahdollisuuden harjoitella selkäsidontoja tehokkaasti. Selkäsidontojen liikeradat tulevat tutuksi ja on pienempi kynnys kokeilla selkäsidontoja tai kantorepulla selässä kantamista oman lapsen kanssa.

Kantoliinayhdistys järjestää toukokuussa 2015 kantoliinanukkejen kimppatilauksen: https://docs.google.com/forms/d/1JH7JDVka6ZKoMnXgER9MfrmszHHNbdEJnhqbTCte64U/viewform?c=0&w=1


2 kommenttia:

  1. Nimeni on McCarthy LAS VEGAS
    PLEASE löytää aikaa Lue tämä huolellisesti.
    Kuten me kaikki tiedämme Intia on YKKÖNEN mitattuna maailman
    MAGIC Joten älä sivuuttaa
    TÄMÄN ....
    Ole varovainen TÄSTÄ, KUKAAN voi auttaa Afrikasta eikä edes ehdottaa MITEN
    VOI saada ex tai rakkautta TAKAISIN, kaikki todisteita useimpien SPELL CASTER alkaen
    Afrikka Tässä ei oteta huomioon, koska kaikki niistä ovat huijaus tarkoitan REAL huijaus
    Ja Afrikasta jossa olin uhri ja sain RIPPED TUHANSIEN
    Dollareina koska olin niin innokas saada vaimoni TERA BACK kun hän jätti minut
    YLI 2years MY 3years poika JERRY, olen hakenut 7 eri
    SPELL CASTER tänne Afrikan tapasin tämän blogin ja KAIKKI turhaan he kaikki KYSY
    SAMA LÄHETÄ Nimesi EX NIMI OSOITE JA KUVA PUHELINNUMERO ETC
    Minkä teinkin yhä uudelleen ja ne kaikki olivat AFRIKASSA, olin
    Niin sekaisin JA Olin aina SICK tämän ongelman vuoksi ja olin niin
    Desperate OVAT TERA takaisin minulle, rakastan häntä niin paljon ja voisi kuolla hänen.
    KUNNES ystäväni kertoi minulle INTIA KIRKKO MAGIC SUURIN SPELL
    Temppeli (church_ofmagic@outlook.com) temppeli MUSTAVALKOINEN (HYVÄ JA
    Paha) Intiassa, ja minä päätimme lähettää sähköpostia temppeliin. SIHTEERI
    Kertoi minulle, että KAIKKI Minun ongelmani on yli, koska olen päätti ottaa yhteyttä INTIA
    APUA, hän kertoi minulle selittämään, mitä tapahtui minun ja EX WIFE
    TERA ja tein, sanoin hänelle KAIKKI tapahtui alusta alkaen. JA HÄN
    Sanoi minulle lapseni mitä juuri selitti minulle NYT ON pieni ongelma
    KÄSITELLÄ Vertaa vakavia ongelmia DOCTORS Intia KIRKKO MAGIC on hoitanut, koska on olemassa yli 3000 lääkärit, professorit ja oikeinkirjoituksen pyörät TYÖSKENTELEMINEN KIRKKO MAGIC, olin niin
    Järkyttynyt ja sanoin itseni MITÄ ongelma voisi olla vakavampia kuin tämä.
    Hän kertoi minulle mitä tarvitsin tehdä niin pian, minulla oli epäilystäkään KOSKA aikaisemman kokemuksen, mutta minä
    Päätti kokeilla JÄLKEEN KIRKKO Magic on Intiassa sijaitseva (Aasia) eikä AFRIKASSA
    (Nigeria ja Etelä-Afrikka) ne voitaisiin REAL ja erilaista. Niin minä annoin heidän
    50% minun luottamusta. TÄMÄ oli kuin taikuutta ja unelma minulle kahden
    PÄIVÄ loitsu ON valettu, TERA beeped puhelimeni noin 9: PM
    Ei voinut nukkua sinä yönä, koska olin todella rakastan TERA ja haluavat hänet takaisin. BY
    7: Seuraavana aamuna hän antoi minulle toisen jääneen puhelun päätin olla
    Soita takaisin AS olin vielä iskun, noin 10: AM Sinä aamuna hän soitti
    JA Otin hän sanoi näemme töiden jälkeen TÄNÄÄN sanoin KYLLÄ SO hän päätyi
    CALL VÄLITTÖMÄSTI pääsin työstä, jota hän soitti minulle ja kertoi minulle oli täytettävä
    HÄNEN, olin vielä iskun katso kun sain siellä minä SAW TERA huutaen
    TEARS koko hänen silmänsä ja SHE sanoi minulle mieheni, minä olen niin pahoillani
    VÄLITTÖMÄSTI I halasi häntä ja suuteli häntä jonka olen MISSED KAIKKI TÄMÄN VUODEN.
    Kiittää ja Intian KIRKKO MAGIC. JOS OLET mies tai nainen käsittelyssä
    TÄMÄ ja olet OHITTAA samanlaisia ​​ongelmia kuin minun tai kokonaan toisenlainen ongelma, ei katkea
    Ota yhteyttä tähän Suuren Temppelin. HÄN ON TODELLA todellakin REAL SPELL CASTER.
    Osa palveluista suoritetuista INTIA KIRKKO MAGIC
    (1) Jos haluat ex takaisin.
    (2) paranna HIV / AID tai liittyvä sairaus
    (3) Haluat edistettävä omassa toimistossa.
    (4) Haluat naiset / miehet juosta jälkeen.
    (5) Jos haluat lapsi.
    (6) Oletko urakoitsijan ja haluat voittaa sopimus
    (7) Haluat sitoa miehesi / vaimo on
    sinun ikuisesti.
    (8) Jos tarvitset apua hengellisesti.
    (9) Miten on huijatuksi ja haluat palauttaa olet menettänyt rahaa.
    (10) Pysäytys Avioero
    (11) vedoten Money Ritual
    (12) Voit tarkistaa, jos online rakastaja on todellinen
    (13) Voit tarkistaa, jos online-laina on todellinen
    (14) erittäin loistava
    (15) Jos etsit hyvää työtä
    (16) Jos olet vanha ja haluavat näyttää nuorille
    (17) Jos haluat olla vapaa uhkia loitsu palvelevat afrikassa
    Ja paljon muuta..
    Sähköposti ... church_ofmagic@outlook.com
    Verkkosivusto: http://churchofmagicindia.simplesite.com/

    VastaaPoista
  2. Tämä on todistukseni päällikkö Eli Markin hyvästä työstä, joka auttaa minua .... Olen Ann Earnis Pohjois-Carolinassa Yhdysvalloissa. Tämän oikeinkirjoittajan avulla palasi takaisin mieheni, joka jätti minut pois viimeisen 3 vuoden ajan. Tapasin lopulta tämän miehen blogisivustolla, jonka eräs on asiakasapua, selitin kaiken hänelle ja hän kertoi minulle oikeinkirjoittajan, josta hän tiesi, ja hän antoi minulle whatsappinsa kirjoittaa oikeinkirjoittajalle kertoa hänelle ongelmasi. Vain 2 viikossa mieheni palasi luokseni. Haluan vain kiittää teitä totuudenmukaisesta ja vilpittömästä loitsunpitäjästä, herra kaikki, mitä sanoitte minulle, on tapahtunut ja kiitos sir. Haluan kertoa jokaiselle, joka etsii ratkaisua ongelmaansa, kuulla ystävällisesti tätä oikeinkirjoittajaa, hän on todellinen, hän on voimakas ja mitä tahansa oikeinkirjoittajan kertoa mitä tapahtuu, koska kaikki mitä oikeinkirjoittaja sanoi minulle tuli ohittaa. Voit ottaa häneseen ystävällisesti yhteyttä: whatsapp + 2349015088017, sähköposti: markmonroy869@gmail.com

    VastaaPoista